середу, 13 листопада 2013 р.

Наші користувачі - наші друзі

Для мене книга - світло дня,
Для мене книга - зорі ночі...
Моя сім'я, моя рідня,
Мій розум, серце, мої очі...
Без книги я не проживу,
Вже як без вирію лелека...
Я і крізь вічність оживу
В отім святім - бібліотека.

     Без сумніву, бібліотека не може існувати без користувачів, інакше б вона була просто книгозбірнею. А саме читачі вносять у неї живе спілкування, теплоту своїх сердець, діляться думками про прочитане, а багато з них стає справжніми друзями бібліотеки.
     Однією з таких читачів є Ольга Романівна Горобець, а також її дочка Оленка.
     Читає вона багато років у бібліотеці, любить купувати книги у книгарнях, а прочитавши їх - дарувати бібліотеці. За це наш колектив щиро вдячний пані Олі. Нещодавно Ольга Романівна приємно вразила нас, подарувавши так необхідні нам канцтовари. За це завідуюча Світлана Степанівна висловлює подяку пані Олі, ми завжди раді бачити її у нас в бібліотеці.

Немає коментарів:

Дописати коментар