вівторок, 15 жовтня 2013 р.

Наталя Малярчук - виставка робіт у Тернополі

            Виставка львівської художниці Наталії Малярчук в Українському домі Перемога зачарувала мене. З деяких пір я почала цікавитись петриківським розписом. І от  виставка в нашому місті, я не змогла, щоб її не відвідати.

             Презентував роботи Костянтин Малярчук - графік, архітектор, чоловік пані Наталі. Він розповів, що творить ці дивовижні картини його дружина зовсім недавно. Та дивлячись на її роботи - важко в це повірити, настільки вони надзвичайні.


           Пані Наталя знайшла в Інтернеті курси "Проста логіка" - ось там всього і навчилася. Навчалась у київської художниці Юлії Рожкової, та у відомої петриківської майстрині Галини Назаренко.

           Спершу художниця малювала для себе, а пізніше її роботи стали виставлятись на персональних виставках. Пані Наталя розписує шкатулки, торби, столи, папір, дерево, шкіру, скло.13 жовтня ми мали можливість бачити цю красу.

            Ніколи раніше не уявляла, що ці картини можуть стати оберегом дому, здоров'я, сім'ї. Це дивне поєднання не може залишити нікого байдужим, хто відвідав цю виставку. У тому числі й мене.
                                                                                        Світлана Козелко
                                                                                 






Немає коментарів:

Дописати коментар