пʼятницю, 12 серпня 2022 р.

Тернопільщина — мій край

Тернопільщина — рідний край,
Прекрасні села і міста барвисті,
Де в кожній хаті щедрий урожай,
Калина у багряному намисті.

Мій рідний край багатий на міста,
В яких фортеці і столітні липи.
І Збараж, й Теребовля, пам’ята,
Як козаки за волю й правду бились.

Люблю Тернопіль мій, в якому я живу,
Зелені парки, озеро, каштани
І зорі, які падають в траву,
І тихий, пломеніючий світанок.

В моєму місті люди — трударі,
Які постійно творять справжнє диво.
Але я хочу, щоб на цій землі
І меру, і усім жилось щасливо.

Щоб місто було чисте і завжди
У ньому панували люди щирі,
Щоб не було у нас ніякої біди,
Щоб всім жилося у радості і мирі.

А ми будемо вчитись, і рости,
І славити Тернопіль наш й усю Вкраїну.
Ми пам’ятати будемо завжди,
Що найдорожче в світі — Батьківщина.

Оксана Года

    До уваги користувачів в читальному залі бібліотеки представлена книжкова виставка-роздум: 

«Старовинний наш Тернопіль» 


Немає коментарів:

Дописати коментар