середу, 27 лютого 2013 р.

Тренінг в Тернопільській міській ЦБС

Прийміть моє вітання. Нарешті і я приєдналася до спільноти поки що починаючих блогерів.

 Завдяки програмі Бібліоміст я проходжу тренінг-практикум в Тернопільській міській бібліотеці №2 для дорослих. Вражень багато і всі вони позитивні, тому що цікаво навчатись чомусь новому.

Я навчилась створювати акаунт в Google, пошту в Gmail, робити RSS-підписку електронних видань.

Цікавим було знайомство з бібліотечними блогами. Серед них хочу виділити такі блоги як Тернопільська БібліоМишка, БібліоМафія. Вони є дуже пізнавальні та корисні для моєї роботи.

Вивчила програму для малювання Paint.

Дуже вдячна програмі Бібліоміст за надану можливість підвищити свій професійний рівень.

Навчальний ролик роботи в програмі Paint найбільше сподобався тут.

 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар